Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
July 13, 2007
Image Size
84.8 KB
Resolution
404×361
Thumb

Stats

Views
48,930 (1 today)
Favourites
232 (who?)
Comments
25
×
Dragon-Fox-Rose tattoo by Icy-Flame Dragon-Fox-Rose tattoo by Icy-Flame
For *Edo-ChanFangirl's tattoo design contest =)

okay why the rose is white...
my pen was running out of ink lol XD
that would be one of the reasons, I also think it looks better in white =) contasts with the dragon's dark body

oh yea that reminds me, I forgot to shade in the tail lol. but keep that in mind ^^; if this piece wins I'll definitely shade in the tail. The process of taking it out of the folder to rescan and resize it etc etc is too much of a pain right now :D
Add a Comment:
 
:iconjasminehackney:
jasmineHackney Featured By Owner Dec 20, 2011  Professional Artist
this is amazing! would you like to try my shadow the dragon contest?
Reply
:iconluckystarr0821:
Luckystarr0821 Featured By Owner Oct 24, 2011  Student Traditional Artist
i love this! i hope you don't mind if i turn this into an acutal tatto that i get?!
Reply
:iconzuzunka:
Zuzunka Featured By Owner Apr 10, 2011  Hobbyist Digital Artist
Loooove it *___* Want this tattoo =D
Reply
:iconschattendrake:
Schattendrake Featured By Owner Jul 8, 2010
Beautiful! My fav Mystic animal with my boyfriend fav animal!
Reply
:iconmexicanhumpingbean:
MexicanHumpingBean Featured By Owner Mar 16, 2010
Cool design-really original. :D
Reply
:iconpsychogizmo:
psychogizmo Featured By Owner Mar 5, 2008  Hobbyist Photographer
Nice job, it looks so textured.
Reply
:iconchibigaara-kun:
ChibiGaara-kun Featured By Owner Oct 15, 2007
Aw, man. You totally just won.
Reply
:iconicy-flame:
Icy-Flame Featured By Owner Oct 22, 2007   Digital Artist
it's been like half a year since the beginning of this contest though, i have no idea if there's gonna be a deadline anytime soon :shrug:
Reply
:iconchibigaara-kun:
ChibiGaara-kun Featured By Owner Oct 22, 2007
Same here. Still, though, I'm sure you've won...if I win, or that other person wins, I'm SO gonna be shocked...
Reply
:iconags05:
AGS05 Featured By Owner Oct 10, 2007  Hobbyist Photographer
that looks very neat
Reply
:iconzoxofd00m:
ZoxofD00m Featured By Owner Jul 31, 2007  Student General Artist
this is so F*CKING AWESOME! i want a tatoo like that! :D

LOVE your art!
Reply
:iconluvgaara2death:
LuvGaara2Death Featured By Owner Jul 14, 2007
woah so preety :iconlarryplz:
Reply
:iconbeachbead:
beachbead Featured By Owner Jul 13, 2007  Hobbyist Traditional Artist
very nice design love it ^^
Reply
:iconedo-chanfangirl:
Edo-ChanFangirl Featured By Owner Jul 13, 2007   Photographer
:faint: oh my god. . . .that is FUKING AWSOME!!!! ill post a link to this one in my journal for the contest. . . and u know i have a couple other contests running atm as well right?
Reply
:iconicy-flame:
Icy-Flame Featured By Owner Jul 13, 2007   Digital Artist
thank you :D
i went to have a look around but couldn't really find the other contests, mind linking me to them? ^^; thanks a lot!
Reply
:iconedo-chanfangirl:
Edo-ChanFangirl Featured By Owner Jul 13, 2007   Photographer
lol yeah, just scroll down in my journal. there are three of them. one is a fantasy writing contest, one is an anime quotesketch contest, and the third is a lineart coloring contest.
Reply
:iconicy-flame:
Icy-Flame Featured By Owner Jul 13, 2007   Digital Artist
omg awsome, I'm so joining all of them :D
Reply
:iconrye6484:
RYE6484 Featured By Owner Jul 13, 2007
:clap: BRAVO ICY,BRAVO!!
Reply
:iconenchantsrequiem:
EnchantsRequiem Featured By Owner Jul 13, 2007
Woah, if this doesn't win I'll be shocked.
Reply
:iconicy-flame:
Icy-Flame Featured By Owner Jul 13, 2007   Digital Artist
haha thanks =) I hope it wins too
saves me another 3 months sub =P
Reply
:iconenchantsrequiem:
EnchantsRequiem Featured By Owner Jul 13, 2007
Heehee. Well, I'm cheering for you.
Reply
:iconmischievouspooka:
MischievousPooka Featured By Owner Jul 13, 2007
Nice design. Good composition.
Reply
:iconkorlayth-a:
korlayth-a Featured By Owner Jul 13, 2007
Lovely idea! :clap:
Reply
:iconicy-flame:
Icy-Flame Featured By Owner Jul 13, 2007   Digital Artist
thanks for the fav! :D
love your dragon drawings btw ^^
Reply
:iconkorlayth-a:
korlayth-a Featured By Owner Aug 8, 2007
You're welcome.
Thank you! :hug:
Reply
Add a Comment: